חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
🇮🇱 נרגשים לבשר שחזרנו לפעילות מלאה - יחד ננצח! 🇮🇱

שפצר את נשקך

תוכן עניינים
רוצים ייעוץ חינם בנושא שפצר את נשקך? השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

שפצר את נשקך

שפצר את נשקך

אז מה זה בעצם לשפצ”ר?
במובן המילולי שיפור צורה, ובמובן שכל מורעל מבין זה להפוך כל דבר לבעל עליונות מבצעית.
הנשק האישי שלכם – תתנהגו אליו בכבוד והוא יתנהג אליכם בהתאם. אבל זה לא מספיק, על מנת להוציא מהנשק שלכם ומעצמכם את המרב עליכם לשפצר אותו כהלכה, זאת אומרת להתאים אותו אליכם בצורה המיטבית מטעמי נוחיות, כי מה שנוח הוא גם הכי טוב. לא פחות חשוב, לא להעמיס על הנשק את כל השיפצורים הקיימים בעולם, חבל שהוא ישקול 7 ק”ג, יראה כמו נשק ממטריקס ומה שבטוח שבחצי מהדברים ששמתם עליו לא תשתמשו, נכון?

COLT M4A1 Carbine

כי כל מה שנוסיף רק יגרע מהיופי הקלאסי

חלקיו העיקריים בנשק הסער הנבחר (M4A1) אשר ניתנים לשפצור ושדרוג יחסית קל הם: ידית אחיזה, קת, ידית הסתערות, מתפסים, כוונת ומחסנית. בנוסף ישנם אביזרים נוספים לכלי אותם ניתן תמיד להוסיף לפי אופן השימוש והם: אופטיקה, דורגלים, פנס, ציין לייזר, משתיק קול, רצועה ושאר ירקות…

לא משנה מה יקרה אתם אף פעם לא תעזבו אותה, (זאת לא אשתך) כן זוהי ידית האחיזה כנראה ההתקן שבא במגע עם כף היד בזמן ירי הכי הרבה זמן ולכן חשוב שתהיה נוחה וארגונומית – התאמה למבנה כף היד. יותר מזאת, העמידות שלה היא ערך לא פחות חשוב שצריך לקחת בחשבון, במה תאחזו תחת אש אם היא לא תהיה קיימת? כנראה בהתקן שבין הרגליים שלכם.

בחירתנו ב- FAB Defense AG-43 Tactical Zone
 

ארגונומי כבר אמרנו?

בהם אנחנו הגברים תופסים, הם עגולים חלקים ויפים, המתפסים – כי יש במה לתפוס.
למען האמת המתפסים הם כבר עסק דיי ישן, מטרתם העיקרית היא לבודד את היד העדינה שלכם מפני החום הצורב של קנה אחרי ירי, ובואו לא נשכח שהם עוד נקודת אחיזה עם הכלי.


מתפסים זה כבר פאסה!

אם נהיה מודרניים יותר, אז יש לכם אלטרנטיבה מעולה לאילו שעדיין רוצים לשמור על מראה “מתפסי” ובכל זאת להשתמש בשלושה מסילות פיקטיני 20 מ”מ להתקנים שונים כמו פנס, ציין לייזר וידית הסתערות. תכירו בבקשה את FGR-3


שילוב מושלם בין מתפסים למסילות
כיום שיא המודרניות זאת מערכת מסילות אשר חרוטה בדיוק מרבי מגוש אלומיניום טהור. יותר חכם מזה לא תמצאו בשוק. שילוב של קלות האלומיניום וצורת הבנייה של המערכת יוצרת מערך מושלם של מסילות הכולל 4 מסילות פיקטיני  ארוכות מספיק על מנת להתקין עליהן כל אביזר.
שילוב של יופי ועמידות, אנחנו בחרנו ב- NFR שוב מבית FAB Defense.

פשוט פלא עולם! 

איך לא נסתער אם לא עם ידית הסתערות?
שימושה העיקרי של ידית הסתערות היא להפוך את כיוון האחיזה. אם עד עכשיו אחזתם במתפסים בצורה אופקית אז עכשיו אתם תאחזו בידית ההסתערות בצורה אנכית. היתרונות של מצב זה הם:

  • הורדת המתח הקבוע מהשריר הדו-ראשי, התלת ראשי ופושטי כף היד בעיקר.
  • יציבות הכלי ביד ושליטה מוגברת ברתע.
  • נגישות האצבעות להתקנים כמו פנסים וצייני לייזר נוחה מאוד.
ידית ההסתערות מתחברת לכלי הנשק על-ידי התאמה מלאה למסילת הפיקטיני המובנית על המערכת או על המתפסים. חלק מידיות ההסתערות מיושמות עם חיבור מהיר שלא מצריך כלי עבודה.
בחירת Tactical Zone היא: CAA Tactical EVG המשלבת ארגונומיות מדהימה של פולימר וגומי. 
מתלבשת על היד כמו כפפה
אם לנשק היו רגליים הוא היה מתחיל ללכת? מסתבר שלא, הוא פשוט היה יציב בצורה שלא תיאמן!
הכירו את הדורגלים, ההתקן המושלם לקלעים וצלפים, מייצבים את הנשק בצורה מקסימלית על המשטח – דיוק מרבי בזמן ירי במצב שכיבה.
הדורגלים בעצם מיצרים לנו עוד שתי נקודות מגע עם המשטח המצוי אשר גורמים להפחתה ברתע, בנוסף, אם המשטח אינו אחיד בגובה ברוב הדורגלים תמצאו שבכל רגל ישנם כמה שלבי גובה.
חשוב לזכור, אם קונים דורגלים חשוב שיהיו עמידים בצורה פנומנלית, אז אל תתפשרו ותבחרו באיכות ולא בנחות.
ב-Tactical Zone  אנחנו בחרנו את NBP של CAA Tactical.
יש לך רגליים יפות
מה היה קורה אם ידית הסתערות ודורגלים היו מזדווגים?
תכירו את T-POD.
הכלאה כזו כנראה שלא תראו כל יום, עד כדי כך שמוצר זה רשום כפטנט.
בלחיצת כפתור ידית ההסתערות שלכם תהפוך מסתם עוד ידית לדורגלים קשיחים שמוכנים לעמוד בכל משימה. הידית מתפצלת לשתיים וממנה יוצאים (לא זה לא חייזרים) שתי רגליים מאלומיניום בתצורת דורגלים. איך אומרים: ” שתיים באחד ב-Tactical Zone “. (היזהרו מחיקויים)
FAB Defense T-POD

                          ידית הסתערות                             רובוטריק

הקת, מספקת לכם כמעט הכל: נוחות, הפחתת רתע, יציבות הכלי, מקום אחסון ונקודת חיבור לרצועה.
בחירתנו ב-   FAB Defense GLR16-S ACP Tactical zone

כל כך נוחה שאפשר להירדם עליה
אז אתם בטח שואלים איך קת מפחיתה רתע?
כתוצאה מהירי נוצרים גלי הדף, המטרה של הקת המאווררת וקת הטרור המוכרות היא לשבור את גלי ההדף העוברים בכלי לכיוון הכתף. בקתות חדשות יותר מותקן קפיץ סיליקוני המספק הפחתת רתע משמעותית.
בקת זו קיים בולם זעזועים מגומי באחוריה של הקת המספק נוחות מרבית בשקע כתף ויותר מזאת הוא יכול להיפתח על ציר כלפי מטה ובכך מספק לנו מקום אחסון לסוללות יראור.
הקת צריכה לספק לכם סחיטת לחי נוחה ולכן בקת זו מספקים לכם מנחת לחי עם אפשרות לכיוון גובהו בהתאמה למשתמש – מעולה לקלעים שמבניכם.
לא נשכח כמובן שהקת קורסת, זאת אומרת יש לה 5 מצבים שונים שניתן לשנות על ידי לחיצת כפתור ובכך להתאים את האורך הכולל של הנשק לעצמכם. בנוסף, בקת יש לכם שלושה מקומות שונים לחיבור הרצועה מה שהופך אותה למתחשבת במשתמש בצורה יוצאת מן הכלל.
אופטיקה, פנסים, צייני לייזר, רצועות ואבזור מחסניות – את השפצורים הללו צריך לבחור בהתאמה מלאה לאופי הכלי (סערים, קלעים וצלפים) ולאופן השימוש בו (לחימה בשטח בנוי, לחימה בשטח פתוח, אורבני ומיוער). חלקים אילו הם לא בגדר החובה בכלי הנשק הראשי על מנת לתפעל אותו,   אבל תמיד מומלצים על מנת לשפר את ביצועי היורה, בנוסף, יש לבחור את השפצורים האלו בקפידה אחרת הירי בכלי יכול להיות חוויה רעה.עולם הנשק והשיפצורים הוא רחב מאוד ומכיל בתוכו אלפי פריטים, אין לכך סוף ולכן הוצג לכם הבסיס בלבד. חשוב לבחור את מה שמתאים לכם, ואל תנסו לגרום לכלי הנשק להיות יפה, תגרמו לכך שהוא יהיה נוח, כי מה שנוח הוא גם יפה.

ראו גם: תוספות ושיפוצרים לנשק לרכישה מידית